رویداد مثبت آرمان

برگزار شده
مهر ماه ۱۴۰۲
وزارت بهداشت

این اردو با هدف توانمندسازی دانشجویان علوم‌پزشکی برای گروه‌های مختلف دانشجویی برگزار شد.

افزایش مهارت فردی، تقویت کار تیمی، آموزش حل مسئله، افزایش خلاقیت، رشد تفکر نقادانه و ایجاد شبکه فعالان دانشجویی از جمله اهداف کلی برگزاری رویداد مثبت آرمان است.
همچنین تمرین خلاقیت و نوآوری در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های عملیاتی کسب‌وکار و آشنایی با موفقیت‌های علمی و امیدآفرینی از جمله برنامه‌های این رویداد بزرگ بود.